6/4-16 Onsdag

Idag regnar det rejält ute! Usch. Men det måste komma regn åt naturen så allt kan växa när det blir soligt o varmt igen. 
Igår fick hästarna en vilodag för jag har börjat gjort en hage dom ska få flytta till sedan när kossorna ska ut på bete. Jag fick hjälp av mamma också vilket var himla snällt, vad mycket fortare allting går då! 
 
Idag ser ut som om dom får en vilodag till, iallafall på hur det regnar nu. Men vi får se sedan i eftermiddag då jag kommit hem från jobbet. Min tulpaner har börjat komma upp i rabatten också, jiiippi!! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Spika & Rommy

En blogg om min vardag då jag i februari valde att lämna Ånge bakom mig och flytta till min kärlek i Hälsingland, närmare bestämt Norrbo. Nu bor jag i ett stort hus med gård o stall o med utsikt över sördellen , mitt paradis på jorden!

RSS 2.0