9/1-16

Julen har varit o nytt år har börjat! 
För mig var år 2015 det bästa hittills. Jag sträckte på mina vingar o flyttade till fina Norrbo, till min fina prins. Nu bor jag i ett hus med stor gård o stall, massa fruktträd o buskar, rabatter där jag hoppas det ska komma upp tulpaner i till våren & sist men absolut inte minst, en helt fantastisk utsikt över sördellen! Jag har nog aldrig varit såhär lugn o tillfreds med där jag är just nu, för de är där jag vill vara, just nu. Jag vill leva i nuet o vara mer närvarande, inte alltid planera framåt o framåt hela tiden. Till en viss del, absolut! Matsedel, jobb m.m för att underlätta vardagen o tänka ekonomiskt men samtidigt försöka njuta av det som är just nu, små saker som stora. 
 
Några nyårslöften har jag faktiskt: 
 
- Leva i nuet, vara mer närvarande just nu
- Ta tungtsläp körkort (så jag får köra hästtransport)
- Börja måla igen (har beställt en målarbok)
- Blir mer stark i kroppen (stallskötseln gör mycket!)
- Komma på någon kurs med Spika
- Rida in/träna från marken med Faksina 
- Göra färdigt vinterdagen
- Måla klart huset
- Upptäcka mer ridvägar
- Lära känna Norrbo bättre
 
Så ser de ut för mig i år, vi får väl se nyårsafton 2016 om det gick vägen😊 
 
// Johanna 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Spika & Rommy

En blogg om min vardag då jag i februari valde att lämna Ånge bakom mig och flytta till min kärlek i Hälsingland, närmare bestämt Norrbo. Nu bor jag i ett stort hus med gård o stall o med utsikt över sördellen , mitt paradis på jorden!

RSS 2.0