1/3-16

Äntligen är mars månad här! 
 
En månad jag sett framimot mycket, inte för att det händer något särskilt utan bara för att det är närmare våren o sommaren. Som man kan se har jag ändrat namn på bloggen till "Spika & Rommy" o det är för att den 31/1-16 skrev jag på papprena på en häst som heter Romany Pleasure. En 8 årig tinker valack, en helt fantastisk individ som är lugnet själv! Precis vad jag behöver då Spika är tvärtom. 
Så nu har jag två fina hästar att sköta om o pyssla med! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Spika & Rommy

En blogg om min vardag då jag i februari valde att lämna Ånge bakom mig och flytta till min kärlek i Hälsingland, närmare bestämt Norrbo. Nu bor jag i ett stort hus med gård o stall o med utsikt över sördellen , mitt paradis på jorden!

RSS 2.0